14. edycja prestiżowego konkursu meblarskiego „Diament Meblarstwa” organizowanego przez Wydawnictwo meble.pl, wydawcę miesięcznika „BIZNES meble.pl” oraz Meble.pl S.A., nabiera tempa.
Tylko do końca lipca obowiązuje niższa, promocyjna cena za zgłoszenie pierwszego produktu. Aby skorzystać z promocji należy zarejestrować się na stronie konkursu http://www.diamentmeblarstwa.pl/2020/login/?next=/2020/formularz_zgloszeniowy i zgłosić planowaną liczbę produktów za pomocą formularza (dla każdego produktu oddzielnie) lub przesłać e-mail na adres: [email protected] . W treści wiadomości powinna pojawić się liczba zgłaszanych produktów. Należy też uiścić opłatę zgłoszeniową.
Na wszystkie materiały organizatorzy czekają aż do 14 października br. Tradycyjnie już zgłoszenia do konkursu przyjmowane są w 21 kategoriach produktowych, w ramach których uczestnicy mają możliwość wyboru klasy: standard lub premium, a także w dwóch dodatkowych kategoriach (marketing i komunikacja oraz wizje), bez podziału na klasy. Natomiast w kategorii „młody design” studenci oraz ubiegłoroczni i tegoroczni absolwenci szkół i uczelni wyższych mogą bezpłatnie zgłaszać swoje projekty mebli i elementów wyposażenia wnętrz.
Wyboru laureatów dokona specjalnie powołane jury, w skład którego wchodzą: architekci, projektanci wnętrz, designerzy, blogerzy, przedstawiciele mediów i organizacji, naukowcy i eksperci z branży meblarskiej, przedstawiciele handlu, technolodzy produkcji, przedstawiciele hurtowni oraz firm patentowych i atestowych. Ocenie poddane zostaną wzornictwo, zgodność z aktualnymi trendami, innowacyjność, zaawansowanie technologiczne, funkcjonalność i ergonomia oraz ogólna prezencja produktu. W promocję konkursu zaangażowanych jest wiele firm i instytucji. Partnerem Technologicznym 14. edycji została marka Globus, która już po raz kolejny wspiera tę inicjatywę.