Skuteczna promocja firmy w sieci – podstawowe zasady

Skuteczna promocja firmy w sieci – podstawowe zasady

Jeszcze kilka lat temu skuteczne promowanie przedsiębiorstwa w Internecie sprowadzało się właściwie do samej obecności w wirtualnej sieci. Obecnie nie wystarcza już jedynie fakt posiadania elektronicznej wizytówki bądź strony www. Wyłącznie dostosowanie się do zasad panujących w wirtualnej sieci oraz umiejętne korzystanie z dostępnych narzędzi sprawi, ze promocja firmy przyniesie wymierne rezultaty.

Kategorie: Biznes
Skuteczna reklama firmy architektonicznej - cz. II

Skuteczna reklama firmy architektonicznej - cz. II

O skuteczną reklamę warto zadbać od samego początku funkcjonowania działalności gospodarczej. Wielu architektów obawia się jednak, że startujące biuro projektowe nie ma szansy przebić się pośród firm z doświadczeniem i bogatym porfolio. Okazuje się, że skuteczny marketing może skierować uwagę potencjalnych odbiorców usług na te aspekty działalności, które będziemy chcieli podkreślić. Jak więc w nieco mniej standardowy sposób promować usługi ...

Kategorie: Biznes
Skuteczna reklama firmy architektonicznej - cz. I

Skuteczna reklama firmy architektonicznej - cz. I

W przypadku efektywnej reklamy biura projektowego lub firmy działającej w podobnej branży, należy rozdzielić podejmowane działania na te, które są właściwie obowiązkowe oraz te dodatkowe. Chociaż to właśnie druga grupa aktywności w dużej mierze decyduje o budowaniu przewagi nad konkurencją, nie wolno zapomnieć o czasem wręcz oczywistych, lecz zwyczajnie niezbędnych działaniach promocyjnych. To właśnie one zostały zaprezentowane poniżej, kolejne zaś ...

Kategorie: Biznes
Identyfikacja wizualna, czyli skuteczny wyróżnik marki

Identyfikacja wizualna, czyli skuteczny wyróżnik marki

Każde przedsiębiorstwo dokłada wszelkich starań, aby pozyskać jak najwięcej klientów zainteresowanych ich towarami bądź usługami. W tym celu konieczne jest m.in. budowanie pozytywnego wizerunku firmy i świadomości jej marki. Narzędziem marketingowym, które pozwala to osiągnąć, jest tzw. „corporate identity”, czyli system identyfikacji wizualnej. Dobra nazwa i charakterystyczne logo z pewnością są tutaj bardzo przydatne, lecz zmiana nietrafionego logotypu może ...

Kategorie: Biznes
Jak unikać błędów przy sporządzaniu ofert?

Jak unikać błędów przy sporządzaniu ofert?

Wielu przedsiębiorców decyduje się na samodzielną redakcję treści ofert zamieszczanych na firmowej stronie internetowej czy w elektronicznych katalogach branżowych. Nieznajomość niektórych zasad dotyczących edycji treści marketingowej sprawia jednak, że popełniają oni często nawet podstawowe błędy. Żeby ich uniknąć, należy sobie najpierw uświadomić, jakie pomyłki i niedociągnięcia w treści ofert są powielane najczęściej.

Kategorie: Biznes
Skuteczna oferta - klucz do zwiększenia sprzedaży

Skuteczna oferta - klucz do zwiększenia sprzedaży

Na pytanie, czy lepiej jest dopracować produkty bądź usługi, czy może dotyczącą ich ofertę, większość przedsiębiorców opowie się zapewne za tym pierwszym rozwiązaniem. Rzeczywiście, wiele firm skupia się przede wszystkim na dążeniu do doskonałości towaru, zapominając, że nie gwarantuje to pełnego sukcesu. Czasem o wiele prostszym i, co najważniejsze, skuteczniejszym działaniem jest umiejętne skonstruowanie oferty handlowej. Chociaż produkt idealny nie ...

Kategorie: Biznes
Skuteczna promocja firmy w sieci

Skuteczna promocja firmy w sieci

Wraz z niezwykle dynamicznym rozwojem komunikacji elektronicznej, posiadanie firmowej strony w Internecie stało się nie tyle atutem, co koniecznością. W wirtualnych prezentacjach firmy skupiają się przede wszystkim na opisaniu swojej historii i działalności. Okazuje się jednak, że już od wielu dziesięcioleci liderzy sprzedaży stosują zupełnie inną technikę, niż mówienie „o sobie”. Z dalszej części tekstu dowiedzieć się można, jak skutecznie ...

Kategorie: Biznes
Strategiczne budowanie biznesu

Strategiczne budowanie biznesu

Wiele firm powstaje jako efekt chęci realizacji, zdawać by się mogło, niezawodnego pomysłu na biznes. Poczucie stabilizacji umacniane przez osiąganie stałych dochodów nie oznacza jednak, że początkujący przedsiębiorca nie napotka na swej drodze problemów i przeszkód. Co więcej – jak wiadomo, 90% działalności gospodarczych rozwiązuje się w przeciągu pierwszego roku istnienia, a jednym z najpowszechniejszych przyczyn upadku jest brak starannie opracowanej ...

Kategorie: Biznes